Alla inlägg den 27 april 2009

Av Johanna - 27 april 2009 11:43

Idag så är det tvättdag tråkigt nog, men de måste ju göras så... De e så jobbigt bara att göra allt själv men de går ju, de drygaste är sängkläderna de e ju så himla tungt å stort. Ska iväg alldeles strax men tänkte sätta mig å skriva ett inlägg eftersom de inte har blivit något i helgen.


I fredags så hände det absolut ingenting, de va riktigt tråkigt, så vi satt bara hemma å tog de lugnt. Vi var iväg och storhandlade men annars gjorde vi ingenting. I lördags så hade vi jättefint väder här i Karlskoga så vi var först ner till vattnet å satt där ett tag men de började blåsa så mycket så vi åkte hem igen. Vid ett tiden så gick vi ut i parken å satte oss på en filt å solade, de va så himla skönt. Jag fick iaf lite färg så de va ännu bättre. :P Vid sextiden så tog vi fram grillen å grillade kött, hur gott som helst det blev en riktigt lyckad dag. Igår så gjorde vi inte heller så värst mycket, vi diskade och plockade lite men annars blev det bara en mys-söndag.


Idag ska jag som sagt tvätta annars har jag ingen aning om vad som händer.


Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards