Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Allt möjligt

Av Johanna - 12 oktober 2009 11:41

Nu var det ungefär hundra år sen som jag skrev, jag har inte riktigt haft tid har haft fullt upp. Men nu så har vi iaf gift oss så nu är jag Johanna Pernu. :D Det var en helt underbart lyckad dag, det var så himla roligt och det var så många som kom. Tack alla som var där för en helt underbar dag. :D Efter ceremonin så åt vi mat och massa fika, så tack till alla som hade ordnat det. Vi fick hur mycket presenter som helst, alla var inte till oss, det var mycket presenter till Damien också eftersom vi döpte honom samtidigt, vi fick så mycket bra och fina saker. Mamma och pappa tog hand om Damien på natten, jag å Tobias somnade klockan elva och sov till halvnio, hur skönt som helst, vi behövde verkligen få sova ut. Det var så himla lyckat, det blev bättre än förväntat. :)


Idag så är Damien 3 månader, det är helt otroligt hur fort tiden går. Nu har vi börjat ge honom katrinplommonpuré och det tycker han verkligen om så det är bra, hoppas att det får igång magen på honom. Han har fått smaka mosad banan också men det är han inte så förtjust i, han spottar mest ut allt:P Tror inte han tycker om konsistensen för efter några skedar så får han kväljningar så vi får köra på katrinplommonpurén istället.


Efter jul så ska vi lägga ut lägenheten för försäljning också så får vi se om vi får den såld, blir den såld så blir det flytt till Sollefteå men annars så stannar vi här, så jag ska söka skolor lite överallt. Men vi hoppas på att vi flyttar, det ska bli så roligt att kunna umgås med människor igen.


Imorrn så ska jag gå på ett informationsmöte angående babysim, det ska bli riktigt roligt att göra det med Damien för han älskar att bada.


I fredags så var vi ner på stan också å handlade julklappar åt Damien, lyckades hitta allt som vi skulle ha, så hans julklappar är klara. Skönt att ha blivit klar så tidigt med hans presenter. :)


Nu är det frukost dags för mig, ska bara lägga in lite bilder här först.


Puss å kram // Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 21 april 2010 10:25

Nu har jag fått lite jobb framöver, det känns jätteskönt!!! Jobbade igår så ska jag jobba idag, imorrn, på fredag och på måndag. Jag ska vara ledig i helgen eftersom Tobias ska åka tillbaka till Karlskoga på söndag så då ska vi ha lite egentid i helg...

Av Johanna - 19 april 2010 10:15

Jaha kanske är dags för en uppdatering här:P Upptäckte att det var extremt länge sen som jag skrev här. Massor av grejer som har hänt men jag orkar inte skriva om allt för då får jag nog sitta några dagar:P Men iaf så bor vi uppe i Helgum nu, men vi ...

Av Johanna - 19 januari 2010 10:48

Ja, det blir inget Egypten för oss utan vi åker till Gran Canaria istället. Vi fick höra från flera stycken att dom var extremt jobbiga i Egypten, dom är på och vill sälja massa saker hela tiden spelar ingen roll om man ligger på stranden då kommer d...

Av Johanna - 12 januari 2010 12:36

Ja, det är ingen mening att säga att jag ska bättra mig för jag glömmer helt bort det. :P Men jag skriver när jag har tid och det är inte så himla ofta, har så mycket annat att göra. Men idag så kan jag skriva iaf. Jag har nyss lagt Damien så nu sove...

Av Johanna - 16 december 2009 14:17

Ojojoj nu var de visst hundra år sedan som jag skrev:P Jag måste verkligen försöka bli bättre på det. Men det finns så mycket som jag måste hinna med i vardagen så bloggen blir lite försummad. Damien kommer ju i första hand sen så är det ju hemmet so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards