Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Babysim

Av Johanna - 9 november 2009 15:48

Nu har jag och Damien nyss kommit hem från badhuset, var på babysim. Han tycker att det är hur roligt som helst. :) Men nu sussar han sött, han blir ju helt slut av att vara igång sådär. Haha jag tror att han drack typ halva bassängen idag:P okej inte riktigt men nästan, han fick kallsup efter kallsup.


Inatt så sov han jättebra, han somnade halv åtta och vaknade kvart i fem då fick han mat sen så somnade han om och sov till halv nio. Hoppas att han får in att han sover hela natten, det är så skönt när man får sova åtminstone 6 timmar i sträck.


Nu ska jag kolla lite på TV sen ska jag vänta på att Tobias ska komma hem så vi ska äta lite middag.


Puss å kram // Johanna       

 
 
kattis

kattis

9 november 2009 18:22

haha, han verkar inte förstå att man ska ha gröten i munnen ;) Man ska inte äta den med näsan :D Btw nu har jag blivit moster, Ann-Louise och Peter fick en liten Kevin :)

http://katarinaelfgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 21 april 2010 10:25

Nu har jag fått lite jobb framöver, det känns jätteskönt!!! Jobbade igår så ska jag jobba idag, imorrn, på fredag och på måndag. Jag ska vara ledig i helgen eftersom Tobias ska åka tillbaka till Karlskoga på söndag så då ska vi ha lite egentid i helg...

Av Johanna - 19 april 2010 10:15

Jaha kanske är dags för en uppdatering här:P Upptäckte att det var extremt länge sen som jag skrev här. Massor av grejer som har hänt men jag orkar inte skriva om allt för då får jag nog sitta några dagar:P Men iaf så bor vi uppe i Helgum nu, men vi ...

Av Johanna - 19 januari 2010 10:48

Ja, det blir inget Egypten för oss utan vi åker till Gran Canaria istället. Vi fick höra från flera stycken att dom var extremt jobbiga i Egypten, dom är på och vill sälja massa saker hela tiden spelar ingen roll om man ligger på stranden då kommer d...

Av Johanna - 12 januari 2010 12:36

Ja, det är ingen mening att säga att jag ska bättra mig för jag glömmer helt bort det. :P Men jag skriver när jag har tid och det är inte så himla ofta, har så mycket annat att göra. Men idag så kan jag skriva iaf. Jag har nyss lagt Damien så nu sove...

Av Johanna - 16 december 2009 14:17

Ojojoj nu var de visst hundra år sedan som jag skrev:P Jag måste verkligen försöka bli bättre på det. Men det finns så mycket som jag måste hinna med i vardagen så bloggen blir lite försummad. Damien kommer ju i första hand sen så är det ju hemmet so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards