Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 21 april 2010 10:25

Nu har jag fått lite jobb framöver, det känns jätteskönt!!! Jobbade igår så ska jag jobba idag, imorrn, på fredag och på måndag. Jag ska vara ledig i helgen eftersom Tobias ska åka tillbaka till Karlskoga på söndag så då ska vi ha lite egentid i helgen om vi får barnvakt. :)


Blir inte så mycket mer skrivet nu eftersom jag måste duscha å göra mig iordning tills jag börjar.


Puss å kram // Johanna

Av Johanna - 19 april 2010 10:15

Jaha kanske är dags för en uppdatering här:P Upptäckte att det var extremt länge sen som jag skrev här. Massor av grejer som har hänt men jag orkar inte skriva om allt för då får jag nog sitta några dagar:P Men iaf så bor vi uppe i Helgum nu, men vi har köpt lägenhet i Sollefteå på Backgränd så vi ska flytta in första juli, det ska bli jätteroligt att få inreda å greja på. Vi köpte en trea så det ska bli skönt, då har Damien sitt egna rum också. :) Han har blivit jättestor nu, två dagar innan han blev nio månader så fick han sin första tand, och nu har han fått ytterligare en till, så han har två små risgryn i nederkäken. Han kryper snabbare än vinden och nu kan han stå utan att någon håller i honom men han vågar inte gå än, men det kommer nog snart det med. :)


Tobias går sista veckan på praktiken nu, sen så åker han till Karlskoga i en eller två veckor sen så kommer han upp en vecka typ sen så ska han tillbaka till skolan i tre veckor så ska jag hämta honom och ta upp cykeln och en kartong. Då tror jag vi ska hälsa på en massa människor på väg upp till Helgum, det blir en sväng till Nadja och Henke sen så blir det Damiens farmor och kanske Anna och Mattias men det är inte helt bestämt än så vi får se hur det blir.


Just nu så väntar jag på besked om sommarjobb jag hoppas verkligen att jag får jobba för vi måste ha någon slags inkomst annars blir det svårt att få allt att gå runt i sommar. Tobias kommer förmodligen få sitt lämplightesintyg snart så han ska ta körkortet i sommar i såna fall. Det kommer bli riktigt skönt om han får det.


Damien ligger och sover i vagnen för tillfället så jag ska passa på att hoppa in i duschen. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera, man kan ju alltid försöka. ;)


Puss å kram // Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards