Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 19 november 2009 11:49

Ikväll så ska vi skriva kontrakt, så nu är lägenheten snart borta. Jag hoppas att han som ska köpa den har satt in pengar på kontot  nu bara. Det höll inte på att bli något kontrakt ikväll eftersom dom var tvungna att åka på IKEA idag, helt otroligt vill dom inte ha lägenheten eller?:P Aja det finns många konstiga människor här i världen.


Inatt så har Damien sovit som en kratta, han vaknade halv tre å ville inte somna om så jag var vaken med honom fram till klockan fem, jag är helt död vill jag lova, men men så är det att ha barn. Nu ligger han iaf och sover, så skönt. Får hoppas att han sover några timmar, men de lär ju märkas. :P


Imorrn så är Tobias ledig så då ska vi hålla på att packa massa kartonger så det bara är att lasta på dom på släpet sen när det är dags, skönt att få undan grejer allteftersom istället för att stressa på slutet.


Nu ska jag ligga å slappa i soffan tills Damien vaknar.


Puss å kram

Av Johanna - 9 november 2009 15:48

Nu har jag och Damien nyss kommit hem från badhuset, var på babysim. Han tycker att det är hur roligt som helst. :) Men nu sussar han sött, han blir ju helt slut av att vara igång sådär. Haha jag tror att han drack typ halva bassängen idag:P okej inte riktigt men nästan, han fick kallsup efter kallsup.


Inatt så sov han jättebra, han somnade halv åtta och vaknade kvart i fem då fick han mat sen så somnade han om och sov till halv nio. Hoppas att han får in att han sover hela natten, det är så skönt när man får sova åtminstone 6 timmar i sträck.


Nu ska jag kolla lite på TV sen ska jag vänta på att Tobias ska komma hem så vi ska äta lite middag.


Puss å kram // Johanna       

Av Johanna - 3 november 2009 12:52

Nu har vi sålt våran lägenhet, det känns riktigt bra faktiskt. Vi ska vara utflyttade den 24/1-10 så de e inte så länge kvar alls. Då blir de flytt hem till mamma och pappa tillfälligt såklart, jag å Damien ska bo där tills Tobias har gått klart sin utbildning sen så ska vi hyra lägenhet i Sollefteå tror jag. Men allt känns bra iaf, skönt att den blev såld så fort så man slipper tänka på det. :)


Första flyttlasset går uppåt vid jul, sen så tar vi resten den helgen som vi ska flytta ut. Det kommer bli jobbigt att Tobias bor här å jag där uppe, men det fixar vi. Han ska förmodligen göra sin praktik där uppe så då är han ju där i 6 veckor iaf. Så vi blir inte ifrån varandra så länge. Det kommer kännas jättekonstigt att vara utan Tobias, vi har ju bott ihop i 2 år ungefär så man är ju van att vara med honom varje dag, men det löser sig.


Jag ska iaf söka utbildningar när jag flyttar upp så får vi se vad jag kommer in på.


Nu vaknade Damien så jag måste ta upp honom.


Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards