Alla inlägg den 4 april 2009

Av Johanna - 4 april 2009 23:03

Ikväll så blev jag ensam hemma för Tobias gick ut på krogen men de gör inte så mycket. Så jag skjutsade ner honom till stan sen så åkte jag in å köpte en pizza för jag kom på att jag inte hade ätit någon middag.

Jag lär nog gå å lägga mig när som helst för jag e ganska slut nu känner jag. Har ju tvättat idag sen så har vi suttit ute i solstolarna hela eftermiddagen.


Ska fortsätta kolla ett tag till på filmen som går på trean sen ska jag gå å sova om jag inte redan har somnat. :P


Puss å kram // Johanna

Av Johanna - 4 april 2009 10:28

Tänkte bara lägga upp några bilder på bebismagen så man kan se skillnaden. :)

Första bilden är vecka 15, andra vecka 20 och tredje vecka 25.



Av Johanna - 4 april 2009 10:10

Idag så e man uppe riktigt tidigt eftersom vi hade tvättid klockan åtta, de va lite små jobbigt att kliva upp men när man väl kommit upp så e de rätt lugnt. :) Så nu ska man springa fram å tillbaka mellan lägenheten å tvättstugan fram till klockan ett, de e väl ungefär vad som står på planeringen idag, tror inte att jag orkar göra så mycket mer.


Igår eftermiddag så åkte vi ner på stan för Tobias skulle in på systemet sen efter de så kom vi på att de va så fint väder så vi skulle åka å grilla vid något vindskydd. Så vi åkte in på konsum å köpte korv, korvbröd, senap, ketchup, kakor, tändare och dricka sen så åkte vi till hans skola å därifrån så gick vi till det där vindskyddet, sen så var de ju bara de att vi skulle få igång en eld också. Eftersom snön alldeles nyss har försvunnit så va de ju fortfarande alldeles blött där inne i skogen. :P Jag vet inte hur lång tid de tog att få igång elden alltså, men säkert minst en och en halvtimme. Skam den som ger sig:P Tillslut så fick vi äta våran korv å de blev riktigt gott faktiskt, men de hann bli så himla kallt eftersom att solen gick i moln så jag satt å huttrade typ en timme innan vi gick. Men de va skönt att ha kommit ut, vi va väl borta typ 4 timmar eller nåt. Sen när vi kom hem så va de bara att hoppa  in i duschen för att få bort all rök sen satt vi väl i soffan hela kvällen å åt lite godis å så. :)


Nee nu ska jag se vad Tobias har för sig.

Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards