Alla inlägg den 16 april 2009

Av Johanna - 16 april 2009 14:43

Idag har de inte så mycket. Jag åkte ner på stan en sväng efter att jag hade ätit frukost, va in på Willys å handlade lite grejer till helgen, köpte ett grattiskort till Tobias också han fyller ju år imorrn så måste ju ha ett kort. :) Imorrn så ska jag till tandläkaren strax före nio, känns lite smådrygt. Men de e lika bra att gå dit så man får de bortgjort, de e ju tur att jag slipper betala iaf. Jag har ett avtal med folktandvården så jag betalar in ungefär 500 kr om året så när jag går på undersökningar å sånt så behöver jag inte betala. :) Efter att jag har varit där så måste jag åka till arbetsförmedlingen för att dom ska skriva på ett papper, för de kunde dom absolut inte göra när jag va där i tisdags, jag vart så himla irriterad! Men men de e ju bara att åka dit å ordna de. Sen efter de så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, de kanske blir en sväng till Örebro för de va tydligen nån marknad där sen på kvällen så blir de grillning, de ska bli riktigt gott. Hoppas bara att de fina vädret håller i sig.


Nu ska jag gå iväg å diska lite så de e bortgjort. Ha de så bra!


Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards