Alla inlägg den 9 april 2009

Av Johanna - 9 april 2009 13:44

Varför handlar typ alla människor i sista sekunden? Jag var på Willys för att vi behövde ha mjölk å bröd å juice å några småsaker. Men alla som var där inne gick omkring med en överfull kundvagn så jag fick sick sacka mellan vagnarna först sen när jag väl hade tagit mig fram till kassan så fick jag vänta i hundra år för ni ska inte tro att de va någon som va så snäll att dom lät mig gå före. Jag förstår inte varför dom inte handlar några dagar innan för dom vet ju att de e kaos inne på affärerna såna här dagar. Men man blir ganska irriterad när man står med typ 5 grejer i en korg åsså står de typ 7-8 pers framför med överfulla vagnar. När jag skulle ta hissen upp på taket så åkte med en pappa å hans tonårsdotter tror jag de va, dom diskuterade hur länge dom hade varit där inne å handlat. Dom kom fram till minst två timmar, jisses alltså, de e länge!!!


Jaja nu ska jag kolla på Supernanny, de e roligt att se hur dålig pli vissa har på sina barn alltså. De e klart att barn ska få leka å ha roligt men man måste ju ändå ha lite kontroll å ens barn måste ju respektera en annars e de ganska kört.


Puss å kram // Johanna

Av Johanna - 9 april 2009 10:44

Ja de e lika dåligt väder idag som de va igår så de blir inte mycket till promenad idag heller. Men jag ska iaf iväg å handla lite sen, måste ha lite mjölk å juice å så till i helgen. Ska köpa lite godis också, eftersom jag inte kommer att få något påskägg så måste jag ju åtminstone köpa hem godis som jag kan tömma upp.


Imorsse så klev jag väl upp vid halv nio, de va rätt tidigt faktiskt med tanke på att de tidigaste vi har klivit upp under Tobias praktik e typ vid halv tio. Men idag så skulle han börja tidigare så... Men han kommer hem vid sju iaf så de e bra så efter idag så har han helg å e ledig tills på tisdag. :)


Nee nu ska jag ta å käka frukost.


Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards