Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Johanna - 5 juni 2009 11:43

Idag så har Tobias skolavslutning så han lär väl sluta snart. Men tror att han skulle gå å käka lunch med några ifrån klassen så jag får väl se när han behagar att dyka upp:P Jag kan ju hoppas att de inte blir jättesent bara. Ikväll så ska vi inte göra något speciellt vi ska bara ta de lugnt. Imorrn så blir de förmodligen grillning, de beror ju som lite på vädret. Om de blir grillning så blir de jag, Tobias, Johan, en tjej som han ska träffa idag och våra grannar. Så de blir riktigt trevligt. Vi har så himla bra grannar, kan inte klaga för fem öre.


Igår så va vi på sjukhuset, vi fick se hur de ser ut på förlossningen å lite sånt där. De e ju alltid bra att vara förberedd. :) Nu e de ju bara 6 veckor kvar så nu börjar de bli dags att köpa hem de sista så att allt e klart tills babyn kommer. :D


Nu ska jag ta å plocka lite här hemma. Ha de så bra!

Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards