Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Johanna - 24 februari 2009 09:58

Som vanligt så är det ungefär hundra år sen jag skrev sist. :P

Men iaf så kan jag ju dra igenom lite snabbt vad som har hänt sen sist.

Fredag den 13:de så var vi på ultraljud, jag och Tobias alltså. Det var så himla häftigt att se, den lilla rörde på sig hela tiden. Men allt såg bra ut så det var riktigt skönt. :D Vi fick ett nytt datum också den 14:de juli är den lilla beräknad till.

Älsklingen har spacklat, slipat å målat lillens rum, det är så fint, nu ska vi bara ta å slipa golvet där inne. Resten av lägenheten är iaf helt klar, det har blivit riktigt fint här inne nu. :D


Tobias hade sportlov förra veckan, så på tisdagen så åkte vi upp till mamma å pappa å va där till på lördagen. Det var riktigt skönt att komma upp å träffa lite människor. På onsdagen så var vi till stan med Karro å fikade å så. På kvällen så åkte vi å hälsade på Frida då kollade vi på Mamma Mia, pratade skit å åt onyttigt. ;) På torsdagen så åkte jag å Tobias till Kramfors å handlade på Dollarstore, var tvungna att köpa hem allt möjligt. Sedan så träffade vi mamma, pappa, Josse, Liam, Linn, Mickan, Danne, William, Cornelia och Samuel i Sollefteå å fikade på Westerlunds innan vi åkte tillbaka till Helgum. På fredagen så gjorde vi ingenting alls, vi var bara i Helgum med allihopa å åt lunch i grillkåtan å sådär.

På lördagen så åkte vi hemöver, stannade till i Sundsvall hos hans pappa å grattade honom i förskott. Sen så bar det av hemåt. Vi kom hem i lagom tid till melodifestivalen.


Å just nu så sitter jag här å e dyngförkyld har varit de några dagar nu, hoppas att den ger med sig snart.


Nee nu ska jag ta å vila en stund, ha det så bra.


Puss // Johanna



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards