Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Johanna - 1 februari 2009 19:16

Idag e jag hur trött som helst för vi fick nycklarna till våran lägenheten igår å tänkte flytta över alla möbler men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss för vi var tvungna att åka iväg å köpa spackel å färg å så. Så vi höll på i typ 7 timmar igår å jag har märkt att jag blir mycket tröttare än vanligt nu när jag är gravid jag orkar inte lika mycket så idag är jag alldeles mör i hela kroppen. Men vi han iaf måla hela köket igår så på söndag så när Tobias har kommit hem från fjällen så ska vi dit å måla hallen å sovrummet. Lillens rum blir ett projekt för det ser förjävligt ut rent ut sagt, skittråkigt men det kan vi inte göra så mycket åt just nu, men det ska vi fixa lite längre fram. Jag gjorde illa fingret igår också för dom hade missat att dra ut en massa spikar, klantar!  


Tobias åkte iväg till fjällen imorsse med klassen, dom får säkert hur roligt som helst. Jag var självklart tvungen att kliva upp kl 6.45 för att skjutsa honom å en klasskompis till skolan, jag trodde jag skulle dö va så himla trött. Jag somnade väl vid ett tiden sen så vaknade jag typ fem imorsse, så jag har inte fått så mycket sömn, men jag lär ju somna ovaggad ikväll. :P


Imorrn så kommer Katarina hit iaf!:D Det ska bli hur roligt som helst. Så en dag när hon e här så måste vi åka å shoppa för jag måste köpa kläder, kan typ bara ha mina mjukiskläder. :P Sen ska vi väl typ bara göra de vi känner för. :)


Nej nu ska jag återgå till Top Model.

Ha det så bra! Puss å kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards