Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Johanna - 15 maj 2009 11:22

Nu ska jag alldeles strax iväg för att simma, väntar bara på att Tobias ska ringa för han ska göra mig sällskap idag. :) Det ska bli riktigt skönt att få simma idag, känns som att det var jättelänge sen som jag simmade.


Efter badet så ska vi åka iväg för att göra våran veckohandling, måste ha lite mjölk, juice och bröd som jag vet om iaf. Sen så ska jag köpa hem lite gotta också, det tycker jag att jag har förtjänat;)


Måste ta å putsa fönstrena här hemma i helgen också, jag ser nu när solen ligger på att dom ser förjävliga ut rent ut sagt, så de ska jag fixa. Fönstrena i vardagsrummet är värst för dom e de spackel på också efter att bygggubbarna var här å renoverade grannens balkong så jag måste få bort de nu.


Just de vi va på årsmöte i onsdag också, fick reda på att hyrorna ska höjas, så himla drygt. Det är visserligen ingen jättehöjning men ändå.


Ska åka nu! Ha de så bra! Puss å kram // Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards