Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Johanna - 9 januari 2009 10:00

Jag kom preccis på att jag inte har skrivit på jättelänge så det känns som att det är dags nu:P

På nyårsafton så var vi hos Tobias syster och hennes familj. Vi hade riktigt roligt men jag va den som vart tröttast eftersom jag inte kunde dricka något, men de va kul så länge det varade. Det hände inte särskilt mycket, vi lagade mat tittade på film å pratade å så.


I förrgår så skrev vi kontrakt på lägenheten så snart är den våran, vi äger den från den första februari, känns jättebra!:D Vi har varit å tittat på färg å så till barnets rum, de kommer bli gult med rosa eller blåa schabloner. Jag tror de blir jättebra.


Idag så hade vi tänkt åka till Mariebergs köpcentrum men jag tror inte att det blir så jag är hur förkyld som helst, har feber å grjer, jättejobbigt. Jag var tvungen att åka till apoteket direkt när dom öppnade för vi hade slut på alvedon, så typiskt. Men nu e de löst iaf. :)


Nu ska jag fortsätta titta på Americas next topmodel. Ha det så bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards