Alla inlägg den 17 december 2008

...

Av Johanna - 17 december 2008 13:02

Jaha nu har man precis varit på Arbetsförmedlingen och det var lika givande som vanligt:P Jag gick dit berättade att jag hade fått ett timvikarie jobb och sedan så fick jag gå, fattar inte varför dom måste ha dit en man kan ju lika gärna bara ringa och säga det.

Men på fredag så ska jag iaf få jobba några timmar i Kristinehamn inom städ, inte det roligaste jobbet men man måste ju få ihop pengar har varit väldigt fattigt här ett tag nu! Men jag hoppas att det går bra och jag ska ju bara jobba fram till i sommar så det är bara att stå ut.


Snart ska jag åka och hämta Tobias på skolan så ska vi åka till någon Konsum affär å hämta ut ett paket:D Vet inte vad det är men det är alltid lika roligt med paket!!! Vet inte ens vem det är ifrån men de lär ju märkas om en liten stund.


Ikväll så ska Tobias med sin klass till en av deras lärare och äta middag så jag har hela kvällen för mig själv + att jag måste äta någon mat själv, men det är lugnt för Tobias köpte hem en Mexikansk tacopaj åt mig igår *mums*!!! Men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, jag lär väl bara sitta framför tv:n jag ska iaf se på Unga Mödrar klockan halv sju. Nee nu är det bäst att jag gör mig klar för att åka och hämta Tobias!


Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards